Istotnym składnikiem strategii Zarządu będącym nieodłącznym elementem towarzyszącym wszystkim przedsięwzięciom realizowanym przez naszą firmę jest Polityka Jakości ukierunkowana na spełnienie wymagań klientów poprzez ciągłe doskonalenie jakości oferowanych wyrobów i usług.
Nadrzędnymi kierunkami naszych działań jakościowych są:
– Podejście procesowe i systemowe do poszczególnych działań prowadzonych
w ramach firmy by zapewnić profesjonalizm świadczonych dostaw, usług i wyrobów;
– Podejmowanie zrozumiałych działań, których wykonanie i efekty są zweryfikowane i ocenione;
– Ciągłe pogłębianie naszej wiedzy i rozwijanie umiejętności zawodowych;
– Utrzymywanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015 oraz Dyrektywą 2014/68/UE;
– Spełnianie wymagań określonych przez normy PN-EN ISO 3834-2:2021 i PN-EN 15085-2:2021 dotyczące prac spawalniczych w tym w kolejnictwie na poziomie kwalifikacji CL1;
– Zgodność z mającymi zastosowanie wymaganiami i przepisami;
– Unowocześnienie wyposażenia i urządzeń oraz doskonalenie technik badawczych i kontrolnych, w tym też szczególny nadzór nad stosowanym sprzętem pomiarowym.